Nákup na míru

12 otázek a odpovědí, jak u nás probíhá nákup na míru.

 

1. Jak probíhá OBJEDNÁVKA?

V našem shopu si zvolíte zboží ve vybraném designu, vhodnou velikost, počet kusů a vložíte do košíku. Vybraný kousek oblečení můžete v košíku rozšířit o další položky, a až poté přejdete k objednávce. Součástí objednávky je zadání vašich osobních a kontaktních údajů, způsobu dopravy a platby. Jedině tak se dozvíme, kam vám máme outfit poslat, nebo zdali mrknete k nám od dílny, a outfit si osobně vyzvednete. Po zadání osobních a kontaktních údajů prosíme o jejich důsledné překontrolování, ať zboží nepřijde třeba vaší sousedce. Objednávku odešlete a vyčkáte na její potvrzení. Následně vás budou švadlenky kontaktovat s vývojem stavu objednávky, a s její expedicí. Až vám zboží přijde do rukou a převezmete jej, budeme rádi, když nám napíšete, jak jste spokojeni. Pokud budete mít po objednání nebo dodání zboží nějaké dotazy či požadavky, ozvěte se nám přímo do dílny na tel. +420 608 563 385, nebo pískněte mailík na info@jakoulite.cz. Jsme tu pro vás.

 

2. Z jakých PERFEKT MATERIÁLŮ mohu v Jakoulité vybírat?

Máme pro vás jen TOP matroše. Šijeme z bambusu a polyamidu/EA. Na bambusu nešetříme a používáme kvalitní bambusovou viskózu. Bambus jsme si vybrali z důvodu jeho perfektních vlastností - rychle odvádí vlhkost, má vysokou prodyšnost, přirozené antibakteriální vlastnosti a je ohleduplný k životnímu prostředí. Bambus je rychle obnovitelný zdroj. I když nejsme úplní ekologisté, tak si našeho životního prostředí vážíme a chceme ho chránit. Proto si své dodavatele materiálů pečlivě vybíráme - bambus pro nás pletou v brněnských pletárnách AB-TEX, zato nemačkavý a snadno čistící polyamid dovážíme aaaaž ze Španělska a Itálie. 

 

3. Jak si vyberu VHODNOU VELIKOST?

Chybujete při výběru správné velikosti a říkáte si, že už to nikdy neuděláte? Změřte se dle naší super truper TABULKY VELIKOSTÍ a my vám ušijeme padnoucí outfit. Vaše míry měřte nejlépe krejčovským metrem a to ve všech doporučovaných částech těla - obvod hrudníku, pasu, boků. Nějaký ten milimetr zas takovou roli nehraje, protože naše kolekce šijeme z pružných materiálů. I přesto doporučujeme měřit co nejpřesněji, ať se pak společně vyhneme případným komplikacím. Nejdůležitější je pro nás spokojený zákazník s dobře padnoucím oblečením, co ho neškrtí!

4. Co když si velikost nevyberu, mám ABNORMÁLNÍ POSTAVU?

Ale kdepak, jste prostě originál a my vás chceme poznat - proto nás kontaktujte. Svěříte se do rukou našich excelentních švadlenek a outfit vám ušijeme přímo na míru vašim křivkám.

 

5. Jak probíhá ŠITÍ NA MÍRU?

Nám je jedno, jakou máte postavu a přání. Co můžeme, ušijeme!

    • CHCI JINOU VELIKOST

Když si nevyberete z velikostní tabulky, ušijeme vám vše na míru. V tom případě nás kontaktujte.

    • CHCI JINOU BARVU

Pokud se vám nelíbí design našich kolekcí, ale přesto chcete ušít outfit na cvičení, nebo jen tak na ven, můžete si vybrat z jiných barev.

Musíme vás ale upozornit, že všechny barvy nemusí mít náš dodavatel vždy skladem. Proto doporučujeme, abyste nás kontaktovali a my vám dostupnost vámi zvoleného barevného odstínu rádi ověříme.

    • CHCI JINÝ STŘIH

Modré z nebe vám asi nesneseme, ale pokud to bude v našich silách, jiný střih ušít zvládneme. V tom případě je třeba se s námi spojit a vaše přání doladit až do výrobní fáze.

Potom co vyřešíme míry, zvolený barevný design vybraného zboží, stanovíme cenu a dodací lhůtu, což bohužel nejsme schopni teď odhadnout. stanovíme cenu a dodací lhůtu, což bohužel nejsme schopni teď odhadnout. Po konzultaci s vámi a s ohledem na vaše potřeby však najdeme společný vhodný termínek. No a pak se hned pustíme do šití:

    • Varianta A) šití na míru bez zkoušky

    • Varianta B) šití na míru s 1 rychlou zkouškou

Záleží jen a jen na vás, zda k nám do dílny na Štefánikovu ulici 38a v Brně skáknete na jednu rychlou zkoušku, nebo i bez zkoušky se obejdeme, no problemo.

Hotový outfit si buď osobně vyzvednete u nás v dílně, aspoň se poznáme, nebo jej zašleme domů či do práce. Pokud vám zboží nebude sedět, nevadí. Jednoduše nám jej do 14 dnů donesete do dílny na Štefánikovu 38a v Brně, a koukneme na to.

6. Jaká je DODACÍ LHŮTA objednaného zboží?

Každý kousek oblečení šijeme na zakázku, a proto máme zboží málokdy skladem. Navíc jsme fanynky SLOW FASHION. Naše švadlenky Janča a Kamča šijí s láskou a péčí, což chvíli trvá, a nějaký čas nám zabírá i našití vlastního loga ulitky, které se realizuje mimo Brno. Proto je standardní dodací lhůta zboží dle velikostní tabulky 3 týdny, což je na zakázkové šití super.

 

7. Co když budu chtít zboží VYMĚNIT nebo mi NEBUDE SEDĚT VELIKOST?

Pokud při rozbalení balíčku od Jakoulité náhle zjistíte, že vám nesedí velikost, nebo se vám nelíbí design oblečení, není důvod k panice. Prostě nám dáte vědět. Cinknete rovnou naší guru Janči na tel. +420 608 563 385, nebo písnete mailík na info@jakoulite.cz. Řeknete nám co, proč, a za co chcete zboží vyměnit, a zajisté najdeme společné řešení. Po vzájemné dohodě nepoškozené a nepoužité zboží důkladně zabalíte, aby se zabránilo jeho poškození při transportu, a přiložíte:

  • originál faktury,

  • dopis s žádostí o výměnu,

  • kontaktní údaje (jméno, e-mail a telefonní číslo).

Balíček se všemi doklady označíte slovem „VYMĚŇUJI“, a zašlete nám jej Českou poštou na adresu: Mgr. Jana Veselá, Štefánikova 38a, 602 00 Brno. Balíček zašlete prosím bez dobírky, neboť náklady na výměnu zboží hradí zákazník. Balíček s dobírkou bohužel nebudeme moci převzít do našich rukou. Jakmile nám pošťák balíček přiveze, zkontrolujeme stav zaslaného zboží, a pokud bude v původním stavu a nepoškozené, obratem vám zašleme zboží, na jehož výměně jsme se předem dohodli. V případě, že bude zboží Jakoulité jevit nějaké známky opotřebení nebo poškození, domluvíme se s vámi na dalším postupu.

 

8. Jak mohu ODSTOUPIT OD OBJEDNÁVKY a nechat si VRÁTIT PENÍZE?

To vážně mohu? No jasně, a to z jakéhokoli důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží Jakoulité ovšem musí být nepoškozené a nepoužité. Takovéto zboží důkladně zabalíte, aby se zabránilo jeho poškození při transportu, a přiložíte:

  • originál faktury,

  • dopis s odstoupením,

  • kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefonní číslo, a aktuální bankovní účet).

Balíček se všemi doklady označíte slovem „VRACÍM“, a zašlete nám jej Českou poštou na adresu: Mgr. Jana Veselá, Štefánikova 38a, 602 00 Brno. Balíček zašlete prosím bez dobírky, neboť náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Balíček s dobírkou bohužel nebudeme moci převzít do našich rukou. Jakmile nám pošťák balíček přiveze, zkontrolujeme stav vráceného zboží, a pokud bude v původním stavu a nepoškozené, obratem na vámi uvedený bankovní účet zašleme plnou kupní cenu vráceného zboží. Bohužel v případě nějakého poškození nebo opotřebení vráceného zboží nemůžeme garantovat vrácení plné výše kupní ceny.

 

9. Jakým způsobem mohu činit ZMĚNY V OBJEDNÁVCE?

Potřebujete k již odeslané objednávce něco přihodit, nebo chcete změnit zvolený design, či počet kusů, nebo něco jiného? Nevadí, dáte nám vědět na e-mail info@jakoulite.cz, a uvidíme, co se s tím bude dát dělat.

 

10. Co když budu chtít zboží REKLAMOVAT?

Jakýkoliv výrobek zakoupený na shopu Jakoulité můžete u nás v zákonné lhůtě 24 měsíců reklamovat. Reklamované zboží důkladně zabalíte, aby se zabránilo jeho poškození při transportu - byla by to škoda a další zbytečná komplikace. K reklamovanému zboží přiložíte:

  • dopis s přesným popisem vad zboží,

  • originální fakturu,

  • kontaktní údaje (jméno, e-mail a telefonní číslo).

Telefon si raději překontrolujte, ať se vám bez problémů dovoláme. Balíček se všemi doklady označíte slovem „REKLAMUJI“, a zašlete nám jej Českou poštou na adresu: Mgr. Jana Veselá, Štefánikova 38a, 602 00 Brno. Balíček prosím zašlete bez dobírky, neboť náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí zákazník. Balíček s dobírkou bohužel nebudeme moci převzít do našich rukou. Jakmile nám pošťák balíček přiveze, dáme vám v zákonné lhůtě vědět, jak jsme reklamaci vyhodnotili a jaký bude její další postup.

    • V případě uznané reklamace vám oblečení spravíme, nebo pokud budou vady neodstranitelné, vyměníme za nové. Pokud nebudeme mít tentýž design látky na skladě, tak se s vámi dohodneme na jeho objednání u dodavatele (pokud jej bude mít naskladněn), nebo na vrácení penízků zpět.

    • Pokud reklamaci neuznáme, zboží vám zašleme zpět s písemným vyjádřením a zněním důvodů zamítnutí reklamace. Dle platných zákonů České republiky budete mít nárok na vyjádření nesouhlasu se zamítnutím reklamace.

 

Celý proces vyřizování reklamací řešíme dle platné legislativy České republiky, a vždy s individuálním k přihlédnutím ke konkrétnímu zákazníkovi, a užívání reklamovaného zboží.

 

11. Jak naložíte s mými OSOBNÍMI ÚDAJI?

Provozovatel webu Jakoulité - Mgr. Jana Veselá, se sídlem podnikání Lidická 23b, 602 00 Brno, IČ 88176304, spravuje vámi poskytnuté údaje pouze pro účely zpracování vaší objednávky, její doručení k vám domů nebo práce, vedení účetnictví, zasílání novinek a pro potřeby vyplývající ze zákona.

12. Jak vychází CENOVĚ různé ÚPRAVY?

U jakéhokoliv šití na míru budou ceny , podle spotřebovaného materiálu, zvolené látky, designu a střihu. Každý zákazník je originál a proto bude mít vlastní kolekci i cenu. Upravit umíme i naše standardní kolekce. V tomto případě se pak bude cena upraveného outfitu lišit od ceny uvedené na shopu. Občas jsme schopni plnit i velmi nestandardní požadavky na šití mimo naše kolekce, které opět naceňujeme s přihlédnutím k vašim individuálním přáním. Ale nebojte, cenu si spolu vždy dopředu řekneme.

 

Teď když víš, jak odložit běžné kolekce, a obléct se s Jakoulité, přejdi k nabídce ušité přímo pro Tebe.